torsdag den 16. juni 2011

Homework

Her er mine hjemmearbejdsbukser. Fra hende her, min absolutte yndling. En anden af mine yndlingsting er at arbejde hjemme. Jeg er så heldig at være ansat i en virksomhed, som synes, at medarbejderens private velbefindende betyder en hel del for hans/hendes ydeevne på jobbet, så ca. én gang i ugen sidder jeg på mit kontor herhjemme. Jeg har 45 minutters transport til arbejde - hver vej, så rent tidsmæssigt betyder sådan en dag alverden! Jeg når at have en morgen sammen med Alba, jeg kan bringe hende i dagpleje og hente hende igen. Tidligt.

En anden grund til at jeg elsker disse dage, hedder INFP. Det er min personlighedsprofil, tegnet af førnævnte virksomhed. Det lyder måske lidt skematisk, men ikke desto mindre var den profil, jeg endte ud med, fuldstændig spot on. Mange forfattere er INFP'ere, og det siger næsten det hele om den profil. Jeg ELSKER at være alene og fordybe mig i ting, der interesserer mig. Jeg kunne nok ikke sidde på en øde ø og skrive resten af mit liv, men hvis jeg kunne, arbejdede jeg gerne hjemme fire dage om ugen - og én, måske to, i det åbne kontorlandskab :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar