onsdag den 15. juni 2011

Midt i juni ...

Inspireret af flere andre bloggeres ::Right Now:: kommer her en lille juniopdatering. Læs fx også, hvad denne inspirerende dame laver lige nu.

Midt i juni er mindst ligeså dejlig som maj. Der så meget at lægge mærke til og nyde. Jeg ...

lytter til de fugle, som danner lydsporet til de endeløse sommerdage. Morgen og aften og inden det regner.

nyder at være mor, og at jeg ikke længere skal bruge så meget energi på 'at finde ud af det'. Jeg er det jo bare.

ser min lille pige blive større på alle måder for hver dag, der går. Det går for hurtigt! Det er ligesom mine lathyrus på terrassen - jeg kan nærmest se dem gro.

vågner hver morgen op til det skønneste morgenlys.

glæder mig over hverdagen i denne tid - den er så nem, når det er sommer.

spiser nye Samsøkartofler og grillmad med citrontimian.

burde egentlig ikke sove fra nu af og frem til sommersolhverv den 21. juni. Så går det jo den anden vej! De lyse timer skal bare nydes.

tænker stadig over den kage, jeg bare gerne snart vil bage.

drømmer om at være selvstændig - eller semiselvstændig.













Ingen kommentarer:

Send en kommentar